gizemtsgn Merhaba ben Denizli özel egekentte doğum yapacağım sezeryan acaba eşimide doğuma alırlarmı eşimde girmek istiyor ve bana çok güç verir diye düşünüyorum bebek ve anne açısından çok güzel birşey
denizozulkerr gizemtsgn özel hastane de olsa sezaryende almıyorlar diye biliyorum hatta bizim özel hastanede normal doğuma bile almıyorlar🙄
edaozuysal91 gizemtsgn alırlar canım kardeşim 2 doğumunu da orada yaptı hatta biri daha yeni ocak ayında ikisindede eşi doğuma girdi
Meribiri1 Benim doktorum normal de olsan sezaryen de olsan eşini alırız destek olur dedi ve görüyorum duyuyorum da hep alıyor babaları doğuma şükür , Ankara’da Liv hastanesinde
Ozlem96 Devlet hastanelerinde gebe okulu var eşinle oraya gidip sertifika alırsın eğitime girip oda girebilir diye biliyorum kontrole gittiğinde doktora danış canım