Kayra07 Hanımlar iyi akşamlar ilk gebeliğim fikirlerinize ihtiyacım var hastane çantasına ⅓ aylık takım , zıbın koysam büyük gelir mi? Birde 5 tane hastane çıkışı yeterli olur mu sizce ?
Ozoooo Kayra07 benim oğlum çok kirletmişti göbek bağı olduğu için bezi onun altından bağlamak zoruna kalıyoruz israr kaka dışına çıkıyor du çok kirletti
turkuaz_ Kayra07 canım şimdi her doğum farklı bazısı normal doğurur hemen çıkar gerek kalmaz bazısı ne nilim sezaryan olur iki gün kalır belki üç gün bazısı bebek kuvese girer kalması gerekir yine lazım olur yani bilemiyoruz. Aen yinede hazırda bulundur ne olucakki herşeye hzırlıklı olmakta fayda var . İmkanın varsa al koy baktın ilerde fazla geldi diğerlerini kullanmaSın ihtiyacı olan birine verirsin
Youngplanner Kayra07 normal zıbın niiye koymuyosunuz da illa hastane çıkışı koyuyosunuz 3-5 takım gereksz değilmi ya
nrelms Kayra07 hastane için fazla bile bence ben 3 tane götürmüştüm, kirlenmemişti bile yine de diğerini giydirmiştim 3. Takıma dokunmadan eve geldik. Normal doğumdu. Eve gelince 5 takım yetmemişti ama çünkü kusan bi bebeğim var sürekli değiştiriyorum
Ozoooo Kayra07 canım keşke alt üst takım alsaydın onlar daha kullanışlı senin aldığın ne oluyor bilmiyorum tam ama lazım oluyor evet siz yinede bi kaç tane daha koyun lazım olur
Kayra07 Youngplanner normal zıbın da ayrıyaten koyacağım. 5 tane fazla mı az mı bilmiyorum tecrübem yok o yüzden bu postu açtım.
Kayra07 Ozoooo 3 tanesi alt üst takım içinde zıbını eldiveni şapkası önlüğü var. 2 tane de tulum takımı aldım içinde tulum zıbın eldiven önlük ve şapkası var. 10 lu hastane çıkışı almadım 10 lu da bunlara ek olarak battaniye oluyor ben de zaten battaniye var diye almadım.
Kayra07 turkuaz_ çok teşekkür ederim ☺️ 🌸katılıyorum size az götürüp sıkıntı yaşamaktansa biraz fazla götürebilirim
turkuaz_ Kayra07 tabiki ancak ayrı aykı korup üstüne isimler yazmayı unutma anne bebek işste yedek bebek bebek bakım anne hijyen ürünleri gibi böylece diğer poşetleri açamak zorunda kalmazsın çünkü yanında kalan kişi hemşire falan illa açmak zorunda kalıcak
Kayra07 turkuaz_ öneriniz için çok teşekkür ederim. Doğumhaneye hemşireye verilecek ürünleri, kıyafetleri tamamen ayrı bir minik hurcun içine koyayım diye düşündüm