isilogrt kırmızı mor renkte olur... Sonra zamanla beyazlar... Beyaz çatlak çizgisine dönüşür... Şükürler olsun karnımda yok ama bacak aramda üst tarafta ergenlikten kalma var iki tane.... İnsan üzülüyor ama inan bana boşver... Keşke bütün karnım çatlak olsaydı da hamileyken geçirmek zorunda kaldığım iki büyük ameliyat izim olmasaydı... Sakin ol... Bebeğin sağlıklı sen sağlıklısın... Önemli olan bu.... Şuan karnımda sağdan sola ve göbek deliğinden aşağı olmak Üzere iki büyük kesi var... Ve bunlar hamileyken başıma geldi. Hiç dert etme iki cm çatlağı.... Allah sağlık sıhhatle bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah