Merist umut vermim ama sabah yaptığınız testte gebelik varsa ve yeniyse gözükmesi çok normal çünkü sabahki idrarda gebelik hormonu yoğun bir şekilde birikmiş oluyor gebelik yeniyse bu şekilde gözükmesi normal ve akşam yapılan da çıkmaz bence sabah bir kez daha deneyin yada Kan verin gebelik var gibi