Newborn Kızlar benim evim büyük o yüzden telsiz düşünüyorum ama karar veremedim önerilerinizi bekliyorum lütfen
yenianneguney Newborn e bebekten motorola markalı telsiz aldım 800 tl ve inanılmaz güzel tavsiye üzerine aldım zaten.
Newborn yenianneguney teşekkür ederim evet duymuştum o markayı ama hem bir sürü marka var hem de çok pahalılar ya
yenianneguney Newborn hiç çok pahalı Bişey almana gerek yok ben çok pimpirik bi insanımdır ve arkadaşlarm hep bu markayı kullandı bende memnun kaldım bebeklerinin yanından sinek geçse uyarı veriyor çok başarılı