Tubii97 aynı dert bende de var canım. Gebeliğin başından beri mantardan çekiyorum. Bitse de 2 hafta sürmüyor yine tekrarlıyor. Şuan doğuma yaklaştığım için de doktor tekrar fitil vermedi. Bol bol su içeceksin dedi. Bir de iç çamaşırını mutlaka sık sık değiştir ve kaynatarak yıka sonra da ütüle mutlaka. Vajinanı da duştayken çok yıkamamaya çalış, o da etkiliyor bu durumu. Bakteri dengesini bozuyormuşuz 🙈 Anne olmak kolay değilmiş gerçekten, rabbim şifamızı versin inşaallah