Jesca kesinlikle yediklerimizle alakası yok ben kızı da deli gibi tatlı yedim özellikle çikolata koli koli alıp yerdim aşşırııı kilo almıştım bu arada 😂 kızım oldu herkes erkek diyodu bunda da ilk zamanlarda ekşi istedi canım acı tuzlu ne varsaaa şimdi hepsini yiyorum doktor kıza benzettim ama net değil dedi detaylıyı bekliyorum🥰