krsabsr sabah 10 da bakın randevular açılıyor,ben her randevu almak istediğimde bir sorun yaşamadan kendi doktoruma randevu bulabiliyorum. Almazsanız da sabah erken giderseniz sıra alabiliyorsunuz çevremden tanıdıklarım öyle yapıyor 37 haftalık olduğunuzda da hiç randevu almadan gidip muane olabiliyorsunuz