elifcicek_07 Merhabalar. Doğum belirtileriniz nelerdi acaba tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Vücudumda adlandıramadığım şeyler oluyor geliyor sanıyorum. Arabamız da yıkamada eğer ortak belirtiler varsa eşim gidip hemen alacak. Gece yarısı 38+2 yiz
Aysershn44 İllaki nişan veya su gelmek zorunda değil dinlenince geçmeyen sancı varsa veya vurup geçiyosa belirli dkika aralıklarıyla bi muayne olmanızda fayda var