Arkadaşlar ben ilk gebeliğimde kafatası oluşmamış bir gebelik yaşadığım için folbiol kullanmamı söylediler bütün Dr lar. Folbiol ün zararı yok gebelik öncesi kullanılması gereken bi ilaç folik asit.
Fakat benim yeni evlendiğim zaman bilgisizliğim sebebiyle folik asit başlamamam başıma böyle birşeyin gelmesine sebep oldu . Folbiol en yüksek doz olan ilaç, omurga omurilik kafatası gelişimi için önemli ilk 3 ay kullanımı.
Şu anda 3 yaşında bi oğlum var gebelik öncesi 2 ay ve gebeliğin 3 ayı folbiol kullandım çok şükür gayet sağlıklı…
Hangi marka olursa olsun folik asit mutlaka kullanın derim ben…