Pazartesi günü Allah izin verirse sezeryan olacağım. Kendi ailemden kimse yok çok uzaktalar eşimin annesi gelecekmiş. Çok fazla muhtaç olmak istemiyorum açıkçası çünkü halen bir işin varmı, ihtiyacın varmı diye sormadılar. Şunu şöyle yaparsan hızlı toplarlarsın vs gibi önerilerinize açığım. Neler yapmalıyım, nelere dikkat etmeliyim? Teşekkür ederim şimdiden güzellerim.❤️