Dün gecə saat 3 buçuk uyuyorken aniden suyum geldi hiç sancım yoktu ama. Doktorumu aradım suyun fazla geliyorsa gel dedi bakalım. Gittim 2 parmak yarım açıklığım vardı. Sabah 9za kadar sancım olmadı. 9dan sonra öylen 1 buçuka kadar çox fazla sancım oldu , sözle ifade edilesi bir şey diyil inanınki , o kadar zor bir şey ki , ama sonunun güzel olacağını düşünürseniz zor gelmez 🥺 sonra bebek gelmeye başladı 5 dk bile çekmedi doğumun inanin ki o kadar kolay oldu ki hiç ağrı sızı olmadı , 2 dikişim oldu hepsi bu. Oğlum 3200 kilo doğdu 🙏💙 52 sm boyu çox şükür 😍 şimdi yanımda 🥺 kokusu öyle güzelki , o kokusu için tekrar olsa tekrar çekerim o sancıyı 🥺🥺 yani böyle tam tamına 37 haftalık doğdu beyfendi daha fazla bekleyemedi 😂 doğum tarihim aslında 20 mayısdaydı 😄 sorularınız varsa buyurunnn