Bende bağlatıcam Allah’ın izniyle 5 yaşında bir kızım var şimdi iki erkek ikizlerime hamileyim 31 yaşında Allah’ım sağlıkla nasip ederse ikizlerimiz doğcak zaten çoğul gebeliklerde eş imzasıyla direk bağlıyorlarmış yaşın önemli değil dedi doktorum Rabbim çocuklarıma sağlıkla büyümeyi nasip etsin bu kadar yeterli çünkü doğurmak mesele değil ama bakmak zaten yeterince maddi ve manevi etkiliyor