Selin_23 Kızlar 22 haftalık hamileyim midem ağrıyor siz de de oldu mu veya oluyor mu ??nedeni ne biliyor musunuz?
glz87 Selin_23 benim de 22 hafta ama mide değil de benim de sağ tarafıma yatınca ön kaburgam acıyo nedeni ne anlamadım 😞
Selin_23 glz87 üsütmüs olabilirsiniz belki ya da bebek baskı yapıyordur bir doktora danışın isterseniz
35_tecrube Benim öyle ağrı değilde kaburgamda var üç gündür ağrı gibi batma hiç oturamiyorum oturunca hem orası batıyor hem bel değilde baldirim çok agriyor
nrkrkc glz87 9 mayısta kontrolüm var soracağım doktora bilemedim ki. Bebek büyüdüğü için organlara baskı yapıyor ondan oluyordur diyenler oldu
glz87 nrkrkc aynen banada öğle dediler ama, bakalım benimde 3 gün sonra randevum var soracam bakalım 😊
glz87 nrkrkc mide yanmasından olur dedi gastrit yapar dedi bu aylarda olur dedi Rennie Duo diye bir şurup yazdı😊