Elif2424 ilk hamileliğimde 4-5 ay çektim, çok zor olmuştu.. Rabbim şifa versin.. Sirkeli su, yoğurt yeme vs denemişsiniz sanırım.. Bir doktor beni çatala çıkarıp batikonla altımı 3 gün üst üste temizlemişti sonra da fitil ve krem verdi baya rahatlamıştım sonra azalarak kayboldu.. Bir söyleyin doktorunuza olmazsa..