kasmir9494 26 haftalık gebeyim. Gebelik öncesi saçlarımda ombre vardı şimdi neredeyse kulak hizama kadar kendi dibim geldi. Saçlarım haliyle 2 renk duruyor 🤦♀️ Sizce diplere boya değdirmeden sadece sarı olan kısmı kendi saç rengime boyatsam sorun olur mu?
Sevince kasmir9494 hayır 😀 kokusu yeter yapmayın ne olur. Bitkisel bulun dip boya yapın ama gerçekten bitkisel. Yani içinde açıcı olmaması lazım.
Adaliko kasmir9494 canım ben boyuyorum 2 ayda bir dip boyası. Doktora sormuştum ilk hamileliğimde 4 üncü aydan sonra havadar ortamda boyuyabilirsin demişti annenin psikolojisi de önemli bu dönemde demişti. Şimdi 2. Hamileliğim yine boyuyorum dip. Zaten bu dönemde psikolojimiz bozuk bide dış görünüşümüz çökmesin
Aslikuti kasmir9494 ilk 3 aydan sonra boyanabilir ben iki kez normal boyayla boyadım birde doğuma gitmeden önce boyayacağım.Maske takıp havadar bir yerde boyayabilirsin bence :)
kasmir9494 Sevince teşekkür ederim. Diplerine hiç değdirmek istemiyorum esasen sadece kalan sarı kısmı kendi rengime çevirmek istiyorum