Cinsiyeti yanlış belirlemenin sebeplerinden biri de 3-4 boyutlu ultrason kullanımı yazıyor arkadaşlar. Sebebini bilen var mı? 3-4 boyutluda cinsiyet daha iyi görünür diye düşünürdüm ama iki boyutlu siyah beyaz ultrasonda cinsiyet yanılma payı daha azmış.Neden acaba