Pinkyy merve1650 canım benimde ilk zamanlar öyleydi,dışarı çıkamıyordum,her yerde çubuk kraker,lemlebi vardı elmada yedim iyi geliyor diye ama sadece yediklerim biraz dindirebildi,çok şükür bitti gibi artık,merak etme geçicek Allahın İzniyle
Seymameva merve1650 tuzlu çabuk beni bir nebze hafifletiyordu allah kolaylık versin insan RNA erdiği şeylerden bile tiksinir hale geliyor mesela ben et tavuk tiksindim hep makarna dan da sonra yumurta kabak 😑 ve hala yiyesim gelmiyor
Esmermelek Benimde öyle canım hep ağzımda acı su ve sabahları çok kusuyorum hiç canım birşey istemiyor bugün kontrole gittim doktora ilaç verdi bana 6+3 gunluguz
Canlarim merve1650 slm benimde mide bulantılarım vatdı şidettli dkr ma sordum zofer diye bir ilac önerdi ve kullandım 10 dk sonra hiç bişey kalmıyor ama elinden geldigince az kulanmaya calış ve önce yarım kulan etkisini görmezsem tam al
Emell merve1650 benim bulantılarım çok kötüydü canım. Sonra vücudumu dinledim, teslim oldum ve problemleri çözdüm. Sabah kalk bi bardak su iç ve kus. Kusamiyorsan tetikle parmak filan at yani. Midedeki asit ve acı şu çıkınca hemen kahvaltı yap. Ana öğün mantığını bırak. Ara ara sık sık biseyler ye. Miden ne kadar boş kalırsa o kadar asit salgılar ve bulantı yaşarsın.yani bulandıkça direnme kus ve ye beslenme çok önemli. Yemekten sonra kusarsan bebeğine de yazık.vitamin lazim