Merhabalar hanımlar 37+3 üm ve iki gündür bebeğim çok aşırı hareket ediyor ve kasığıma doğru çok baskı hissediyorum sizce bu ne olabilir nst de sancı çıkmıyor doktor şuan da doğum belirtisi yok diyor ama sancım var gibi ara ara geliyor sizce bunlar yalancı sancı mıdır artarak devam etmiyor çünkü