Ben de 37 haftalığım, hafif sancılarım var, özellikle alt tarafta çok baskı hissediyorum, yürürken baya zorlanıyorum, doktorum normal olduğunu, bebeğin doğum kanalına girdiğini söyledi. Aşağıya doğru indiğini fatkediyorum ben de zaten, önceden mideme büyük bir baskı yapardı, midem sürekli yanardı, bir haftadir falan rahatladım, midemdeki baskı kalktı sanki.