Kızlar merhaba bu ay 3 4 gun kadar soğan suyu içtim. Ve adetlerim düzenli olmasına rağmen gelmedi bu bugun 2. Gun normalde önce gelirdi siz düşünün Mart ayında iki kere regl oldum bir 2 martta bir de son olarak 30 martta oldum. İse yarar diye soğan suyu içtim 3 gun kadar. Onun mu etkisi oldu acaba? Basına boyle bir durum gelen oldu mu? Hamile olabilir miyim onu bile bilmiyorum. Test aldım yaptım dün çıkmadı bu ay yumurtalama günlerini iki kere değerlendirdik hep eşimin değerleri düşük bende de pco var o yüzden umudum hic yok. Belirti olarak da kabizlik meme hassasiyeti fazlaca akıntı hatta bazen geldi diyorum beyaz akıntı gelmiş regl sanıyorum. Benim regl belirtim hep ishal ve karin agrisiydi ama ikisi de yok su an. Ama test almaya yapmaya da korkuyorum 2 mayista randevum var bir basli orda baktırırım kandan. Sizce soğan suyundan mi gecikmiştir hamilelik varsa dün regl gunumdu çıkardı demi kaset testte