Kızlar bebeğimin karın cevresi 39 haftalık kilosu 3400 cıktı şekerden şüphelendiler testler kanlar hepsi alındı ve sorun yok bebegin eşi ise dogumda olması gereken erişkinliğe ulaşmış 2 hafta sonrasına sezeryan dogum dediler sizce başka bi hastaneye gitmeli miyim? Bu durum normal mi? 2. Bebegim olcak ama acemileştim