Dilarayy ilk sancılarımda B kapısına yatışım verilmişti doktorlar, hemşireler çok ilgili çok güzel devarandılar çok memnun kalmıştım ama ilerleme olmadığı için taburcu oldum. Bir hafta sonra tekrar sancı ile gittim doğum başlayınca acile giriş yaptım oradaki doktorlar resmen yatış vermeye korkuyorlar dı korka korka bu sefer A kapısına yatış verdiler kapıdan girer girmez başladı resmen işkence niye geldin der gibi ters ters bakmalar tersler gibi konuşmalar hızlı ol diye bagirmalar falan doğumum hastane de 3 saat sürdü odaya gelip ıkınma diye bağırıp geri gidiyorlardı o an kalkıp gitmek istedim ikide bir çocuğun kafasını şişirmişsin diye korkutup durdular yani çok zor bir doğumdu sadece orada etrafı temizleyen abla çok iyiydi moral verdi o kadar. Sonra servise çıktım bu sefer de oradakiler saçma sapan davrandılar damar yolu iğnesinin bandı kalktı iğne girip çıkıyor canım yanıyor diyorum ona bile hiçbirsey yapmadılar çocuğum açlıktan gözünü açamıyor hemen sütüm gelmedi bana sadece çocuğunu kucağına al emzir elbet sütun gelecek diyip durdular kapıyı kapatıp hiçbir şekilde ilgilenmediler hiç böyle beklemiyordum o hastaneyi korkutmak için yazmıyorum bunları her doktor her hemşire aynı değil tabiki ama bu benim deneyimim umarım bundan sonrakiler güzel doğumlar geçirirler.🤲