Betus55 35+3 üm doğum sancım aniden gelirse diye korkuyorum şu aralar, herşey yolunda gidiyo bi problem yok ama doğum sancım geldiğini nasıl anlarım, ve aniden mi oluyo nasıl bir duygu bilgi verir misnz 🌸
Hilal2901 Betus55 ben de burda durayım😂 kasık ağrım bel ağrım var bacaklarıma vuruyor nedir bilen biri aydınlatabilir mi😂 35+1 deyiz
kbra19 Betus55 o sancı kendini belli ediyor canım ☺️ dakika tutarsın zaten sürekli devam etmiyor ilk başta giriyor biraz duruyor sonra devam ediyor
Annecim58 Betus55 belden gelen gecmeyen ağrılarınız olur dinlenince bile geçmez giderek şiddetlenir zaten o zaman daha net anlarsınız duramayacak gibi olursunuz yada suyunuz gelebilir aniden o durumda beklemeden hastneye gidin zaten kzilar
Betus55 Hilal2901 kasık ve bel ağrım benim yaklaşık 4 aydır var çok ayakta durma demişti doktor. bebeğim bide normalinden ilerde gidiyo o yüzden olblirmş😅 ama inşallah doğumla ilgisi yoktur senin, zamanında gelsin yavrularmız inşallah 🤲🏻🥰
Hilal2901 Betus55 amin insallah 😂 ağırlastıgımızdan ağrıyor demekk bilemiyorum ben de bekliyoruz bakalım🤣
hunilimom Betus55 iki doğumda da başlamadı 😂 birinde suyum geldi suni aldım diğerinde acikik vardı öyle suni aldım hiç sancım olmadı zaten sancılar yavaş yavaş başlıyor öyle sancım geldi şimdi dogururum olmuyor düzenli aralıklarla geliyor
Busel Betus55 39+4um hafif hafif giriyor ama beni yoracak kadar değil 5 dkya falanda düşmedi daha hiç o yüzden bekliyorum perşembe günü nstde çıktı sancı hafif şimdi bekliyorum bakalim
symag Betus55 ilk hamileligim de önce suyum gelmisti. Doktorum ay sonu demişti bebeğim 1 de doğdu o kadar hazirliksizdim yani anlican. Sancım çok geç başladı. Ama kolay oldu. Darısı sizlere.
5melekannesi Betus55 Yani o zaten öyle bir sancı ki geldiğinde evet işte şimdi doğuruyorum diyosunuz tabi bu sancının açılma başladıktan sonra mı geliceği yoksa açılma olmadan mı geliceğini ne yazıkki bilemeyiz 3 doğumum da 4-6 cm ile başladı sancılarım en son doğumum da 8 cm açıldığında sancım geldi, ama ne zaman olursa olsun doğum başladığınız zaman bi şekilde kendini belli ediyo ve anlıyorsunuz 🌸
Dilo42 33+1 gece uykuları neredeyse yok bel sırt agrısı dönmler zorlaştı sol tarafa yatınca hiç rahat degılım sağ taraf daha rahat geliyor sizde de dönmeler de sorun varmı vajinaya da baskı yapıyor heralde kemikleri dahi ağrıyor
Semaemrahh Dilo42 bende solda uyuyamıyorum ya hep sağda uyuyorum doktor zararı olmaz demişti gün içinde uzandığımda sola dönüyorum
Betus55 Dilo42 benimde aynı, kasık ağrım, kemiklerim, yatarken sağa ve sola dönerken ağrılarm hep var 😑