Zynpkn Tugbaculcuu hemde çok adet ağrısı gibi sürekli oldu hatta hafif kanama da oldu. 8.haftaya kadar sürdü benim ağrılar ve özellikle kabızlık gaz vs. Şuan çok şükür daha iyi 13.haftaya geldik sağlıkla. Sizde tedirgin olmayın sağlıkla geçicek günler🥰
Tugbaculcuu Daisy0000 4. Haftadayım sürekli idarara çıkıyorum korktuğum tek nokta ara ara kramplar ağrılar saplanıyor, kime sorsam yerleşme ağrısıdır deniliyor içim rahat etmiyor bir türlü birşey olucak korkusu 🥹
Tugbaculcuu Zynpkn yaaa çok teşekkür ederim bi nebze de olsa rahatladım. Sağlıcakla kucağınıza Almak nasip olsun 🥰🫠