Efulim123 Sinemsalli bende yaptırdım özelde yapılıyor sadece dediler. 220 tl ödedim. Çok şükür bişey çıkmadı ama devam ediyor kaşıntılar. 😪
Sinemsalli Yenianne34 canım bende de aşırı sivilce ve kaşıntı var doktor safra asidi testi istedi özelde yapılıyormuş ne kadara yaptırdın ve nasıl yapılıyor
Yenianne34 Sinemsalli 80 tl ye yaptrdım karaciğer alt ast ye de bakıldı 140 ödemiştim kan alıyorlar çıkması 3 gün sürüyor deli gibi kaşınıyorum ve kabarıyordum ben hala devam ediyor ama daha az kötü bişe çıkmadı bende
azm Sinemsalli hastanede yapmıyorlardı laboratuvarları var belli yerlerde ben doksan tlye yaptırmıştım kan veriliyor sadece
Mutluaileee Ben de bugün yaptırdım bir hafta sonra çıkacak sonuç inşallah yüksek çıkmaz rabbim yardimcimiz olsun kızlar hayırlısıyla evlatlarımızı dogursaydik 😔
Sinemsalli Kızlar bu safra asidi testinde kaç tüp kan verdiniz bide hemen sonuç alabilmek mümkün oluyor mu