Melikee_demirag2165 Merhabalar 1 yılık evliyim çocuk düşünüyoruz ve ben nargile içiyorum sizce çocuk olmasına engel mi
3Tospikannesi Melikee_demirag2165 ben hergün nargile içerdim bağımlısıydım diyebilirim yeri gelir günde 2 defa yapar içerdim tek başıma ve 3 saat sürüyor bir nargile 😂 eşim çıldırıyordu şuan 3.çocuğuma hamile kaldım da adam bi ohh çekti hamile kalmadan önce folik asit içmeye başladım korunmayı bıraktığım hafta hamile kaldım 🥰🧿
Senayl34 Melikee_demirag2165 hem sigara hem nargile içiyordum hamile kalmadan önce kaldığım gün de ikisini de bıraktim
5melekannesi Melikee_demirag2165 Valla nargile bağımlısı biri olarak 5. Çocuğuma hamileyim böyle bişey yok 😂😂
Vehim 5melekannesi hay maşallah yaşları kaç. Ben de 4 ü bekliyorum. 11 9 6 yaş ve 29 haftalık gebelik. 4 ü de kız
Gamzegll Melikee_demirag2165 ya uyuşturucu sigara içen insanlar bile kalabiliyor ama içmemekte fayda var bizde çok içiyorduk eşimle bebek düşündük bir ay ara verdik o ara oldu hamilelikte içmeden nasıl duracak diyordum tiksindim hamilelikte maalesef bence bir süre ara ver en azından sebep o mu değil mi anlamış olursun
CaglaArtul Melikee_demirag2165 3-4 yıldır içiyordum benle eşimde alıştı neredeyse her akşam yapıp 3 saate yakın içtik şuan 33 haftalık hamileyim tabi hamile olduğumu öğrendiğim an içilen ortamdan bile uzak durdum bide adetimden hemen sonra hamile kalmışım hamile olduğumu bilmeden o ara içmişim 2-3 kez şükür ki bişey olmadı