Kısırlaştırmak o hayvan içinde aslında birçok yararı olan bir durum. Bir çok kanser çeşidinden koruyor oluyorsunuz. O hayvan çiftleşmedikçe strese girecek ve siz daha çok kötülük yapmış olacaksınız.
Ben 2 kedimi de sokaktan aldım ve kısıtlaştırdım. En sağlıklı şekilde bakıyorum. Sokakta ortalama yaşama süresi 4-5 sene olan kedilerimiz 15 senedir bizimlez iyi bakıyoruz hayatlarını uzatıyoruz. Kısırlaştırmadan evde tutsaydım hayvana yazık olacaktı. Sokakta kalsaydı 4-5 senede ölecekti. Vicdanım rahat bu konuda.
Bence hayvana daha fazla yazık etmeden kısırlaştırın :(