CayGetireyimMi Kızlar sol tarafıma kemiğinin üzerine 3 dak bir ağrı giriyor iki üç saniyelik geri geçiyor sanki kemiğinin hemn üstü ağrıyor gibi. Böyle Bi şey mi bu ya
AyFa1608 CayGetireyimMi kaç haftalıksın ? Doğum sancısı ya belden ya kasıktan giriyor yayılıyor. Benimki belden girip kalça kemiklerime doğru iniyordu
5melekannesi CayGetireyimMi Doğum sancısını net bir şekilde hafıza kaydetmez ne yazıkki ama hatırladığım kadarıyla bas bas bağırtıyo ve belden bir anda girip her yere yayılıyo
iremasmahan06 AyFa1608 ay vallaha 38+1 im belim agriyor sag kasigima da bıçak saplanir gibi agrilar girip girip cikiyor ama o kadar siddetli degil dogum belirtisi mi normal sanci mi bilmiyorum
AyFa1608 iremasmahan06 sancıdır canım. Günün gelmiş yakındır zaten doğumun kolay olsun inşallah… Doğum sancısını anlarsın zaten anlamaman imkansız.
Nazlison Benim adet sancısı gibi başladı sıkılaştığında sırtım kopacak gibi oluyordu 1 dk sürüyordu sonra 3 dakika geçiyordu