gizem-37 yürürken değilde yataktan kalkarken bende aşırı oluyor hafifte bel ağrısı oluyordu.
Dün doktor kontrolümde doktora danıştım. “ Bu haftalardan sonra çok normal bebek mesaneye baskı yapıyor ağrı muhtemelen ondan” dedi
Fiziki muayenede bi sorun çıkmadı çok şükür