Azeriqizi Kizlar 30+2haftadayim bebek karnimin ustumde toplaniyor ve surekli orda duruyor bir kac gundur bide arada vjnaya bicak saplanir gibi batma oluyor. Bebek kaburgamin tam altinda neden oyle rahatsiz edici bide kasilmalarim var
Melekler12 Azeriqizi bunu özellikle doktoruma sordum bebek kendini doğuma hazırladığı için günde 6 veya 7 defa toplanmasi çok normal dedi ve bebek kasildiginda o an ağrı hissetmem çok normal korkma
Melekler12 Azeriqizi Ve vajinaya bıçak saplanmasida normal ilerleryen günlerde daha çok siklasacak korkma ❤️
betul_yilmazz Canım çok normal o haftalarda öyle oluyor bende öyleydim hatta hafif hali diyebilirim 38 olduk biz daha şiddetlisi oluyo şmdi
betul_yilmazz Azeriqizi yok korkma benim erken doğum riskim olmasına rağmen 38 i gördüm çok fazla oluyodu bana da rahat ol stres yapma