Nrdn0890 Selam canım kızlar adetime bir hafta var iki gündür pedi bile doldurmayan sadece sildiğimde peçeteye gelen kahverengi pembe sümüksü akıntı var bu şekilde yerleşme kanaması olan varmı
BurcuArya35 Nrdn0890 benmde o sekilde olmuştu ama sonra kimyasal gebelikmis regl oldum 1 hafta sonra 😔 ama hemen ardindan hamile kaldim
Happy-melek1997 Nrdn0890 benimde.5 gün var bugün 2 keredir lekelenme oluyor test yaptım ilk çıkmadı bıraktım tok diye 1 2 saat sonra silik var. Kuruma mı çoksa çok çok yeni ben göremedim kuruyunca mı belirdi bilemiyorum kafam karıştı iyice
Gonca_ergn Nrdn0890 benim adetim baya geçti gebe olduğumu öğrendim 3 4 gün sonra acısız kanama oldu çok korkmuştum ama yerleşme kanamasiydi
Biranneikibebek_ Nrdn0890 benimde tam 10 gün var reglime kanamam var peçeteyi doldurmuyor ama kırmızı ve gün boyu geldi bugün öğleden sonra başladı ne olabilir bilmiyorum 🤷🏻♀️ Hamile olacağımı düşünmüyorum artık
Nrdn0890 Happy-melek1997 inşallah vardır benimde kafam karıştı asla böyle olmazdı umutlanmakta istemiyorum hayal kırıklığına uğramamak için
Happy-melek1997 Nrdn0890 aynen bende 2 3 kere ilişki oldu bide yanı aralarıde 5 6 gün arayla yanı hayırlısı diyelim artık
Nrdn0890 Happy-melek1997 amin normal adet olacak gibi olmadı kanamam göğüs ağrım şiddetli olurdu o bile olmadı hayırlısı hakkımızda
8143 Biranneikibebek_ benimde normalde adet tarhim bugundu 19 Nisan’da lekelenmeler başlamıştı sonra çoğaldı adet oldum yani 1 ayda 2 kere ve dünde yumurtlma gunumdu gebelik negatif çıktı test yaptim
Nrdn0890 Biranneikibebek_ benimde bugün bitti kum gibiydi en sonu bir hafta bekleyip test yapayım diyorum