38 haftalık oldum son 1 yıldır panik atak oldum ve geçirdiğim zaman çok yüksek düzeyde geliyor anksiyeteye doğru gitti şimdi doğumum yaklaşıyor ara ara kötü kurgular yine panik atak geçirmeme sebep oluyor. Bebeğimin normal doğum yapısında sorun yok başı dönmüş ama ben kendimi normal doğuma hiçbir şekilde hazırlayamadim doktorla konuşarak durumu anlattım doktorum 4 mayis sezeryan yazdı sizce doğru kararmi bu bir haftadır sürekli düşünüyorum nasıl olucak diye çok korkuyorum çok stresli geçiyor günlerim…