Kızlar normal yatarken falan bieşy yok ama en ufak bi iş yapıyim hemen tansiyonum çıkıyo dün 1 tane balkon yıkadım bi kötü hissettim ölçtüm 15-9 çıktı bugün de katlanmış çamaşırlar vardı onları dolaba yerleştirdim biraz eğilip kalktım 14-8 çıktı 32+5 im böyle olması normal mi dinlenince hemen 12 ye falan düşüyo ama genede korkuyorum doktor randevuma da daha 2 hafta var devlet takipliyim