Öglende başlayan sağ kasık ve bel ağrım vardı. Bu saate kadar geçmedi ve şiddetlendi, belim kalçam ve bacaklarıma doğru artık dayanamıcagım ağrılara dönüştü ve acile geldim. Bu arada 4+6dayım. Bel ve kasık ağrısı beraber olunca düşükten korktum. Acilde şuan parol ve bemiks verdiler. Boğazlarımı da üşütmüşüm, aranızda böyle şeyler yaşayan oldu mu?