Suleglpk_22 Eflalin290 Hayırlı olsun canım gebelik var benim görüşüm ben çift çizgiyi gördüm adettiniz geçti mi
Eflinnisa Eflalin290 20 dakka icindemi bu sonucu aldın canım normalde.hemen cıkması gerekiyor en fazla 5 dakka testi yarn sabah ilk idrarınla tekrarla bence
minikmucizeemaak Eflalin290 Evwt bak ilk fotoğrafta belli değil ama 2. De baya belli🫶🏼 İnşAllah bebiş sağlıkla seninledir ❤️
Cilgaybars Erken gebelik testinde daha net çıkar ben ilk çocuğum da böyle çıkmıştı kan verince betahcg 34 falandı 🤗
Suleglpk_22 Eflalin290 Hm adetin 2,3 gün geçsin öyle yapın daha iyi sonuç alırsınız bence yinede var bence
minikmucizeemaak Eflalin290 En garantisi kan vermek bence yarın özel de bi kan verip netleştirin hayırlısı olsun inşAllah
myangelson Eflalin290 kurumaya benziyor 20dk uzun bir süre adetin gecikince tekrarla en doğru sonucu alırsın veya kan ver
tavuklupilav Eflalin290 benimde ilk testim aynı böyleydi hatta kimi kuruma çizgisi dedi dağılmış vaziyette olduğu için . Bir iki gün sonra bu sefer erken testlerden aldım ve çift çizgiyi gördüm😇