Asfdg bir sorun görünmemesi cok güzel fakat tansiyon hafife alinacak bi konu degil özellikle hamilelikte büyük sorunlara yol acabilir. Benim tavsiyem evde makineniz varsa sabah öglen aksam ölcüp yüksekse eger degerlerinizi saatiyle birlikte not alip kardiyolojiye görünmeniz. Ilaclik bir durum varsa o düzenlesin ilacinizi en mantiklisi bu