9 haftalık hamileyim 3 gündür geceleri karnıma bi ağrı giriyordu doktoruma söyledim gel bi muayene ediyim dedi gittim idrar tahlili vermemi istedi verdim idrar tahlilimde orta derecede iltihap çıktı bol bol su içeceksin dedi bu durumla karşılaşan var mı nasıl çözüm buldunuz