cherry6128 ya ne güzel maşallah ;) hiç dert etme en azından takviye falan yapılır hematolojide yani iyi gelir düzelir ikiz olduğu için mi acaba daha dikkat ediyorlar. Benimde 29+1 oldu sadece son gittiğim doktor biraz sorun gibi davrandı düşük falan desi öncekilere ben söylüytdum plt düşük ne yapmalıyım diye onlar çok sorun görmüyrlardı