Bende 25.haftamı doldurdum 26 ya girdim 2-3 haftada bir çok az kan la sonrada 2-3 gün devam eden kahverengi lekelenmem oluyor 2 hafta önce oldu kontrole gittim herşeyime ölçüldü bir açılma ve rahim ağzı kısalması yok elhamdülillah bebeğin kafası sağ kasıgımın orda bir tarafıda rahme baskı uyguladığı için oluyor lekelenme dedi doktorum dün akşam yine az kan geldi bugünde tüm gündür böyle çamurumsu kahverengi leke geldi uzanıp dinleniyorum umarım devam etmez ve hepimiz vaktinde sağlıkla kucağımıza alırız bende aşırı yıprandım baştan beri böyle lekeli geçiriyorum bi düzeliyor sonra tekrar yine tuvalete gidesim gelmiyor o süreçte😔🤲🏻 kahverengi leke içerideki eski kan dedi doktorumda baskıyla onu atıyor dedi umarım yarına kesilirde bende rahatlarım