Annisshh 35+3 günlük hamileyim az önce akıntı geldi ama hafif krem rengindeydi biraz kuruyunca uçuk çok açık belli belirsiz pembe olmuş nişan böyle bir şey mi? Daha önce pembe akıntı için acile gitmiştim doktor bebek büyüdüğü için kılcal damar çatlamış demişti pek önemsenemişti acaba yine aynı şey mi yoksa nişan mı tecrübeli anneler bir yorum yapar mısınız
Hatunnn Annisshh canm akinti daha yogun kivamli bsey ama nişan sumuksu oluyormus nette gorsellerde aratirsan oyle karsilastirabilirsin bide benm doktorum kan pihtisi pembemsi seklinde gorursun demisti