CmreKsidar Aaaysee emzik veriyor musun canım ben doğar doğmaz emzik verdim 2 gün tuttuğu halde tutmayı bıraktı göğsümü hemşire emzikten dedi ben bi süre emzik vermedim tutmaya devam etmişti bilmiyorum ondan olabilir mi ama benim öyle olmustu çok yorucu bir durum bende ağlamıştım saatlerce uğraşmıştım.
Kalbiimde2can @Aaaysee asko doktora bi götür acaba agzinda bisey mi var yara mi oldu ki? Hani gazi yokkende yapiyorsa agiz ici bisey olabilir belki bilemedim böyle bisey hic basima gelmedide sen ses mes diyince 😐
Aaaysee Kalbiimde2can yok aşkım ses drken hani pat diye bırakıyor ya sert bıraktığı için damağından o anlik ses geliyor 🥲
AyFa1608 Aaaysee tuttuğu zaman süt gidiyor mu kuzum süt gitmediği zaman da ağlayıp bırakıyorlar. Bide bebişin nasıl bilmem ama benim kızım gazı veya büyük çişi olduğu zaman emmiyor bırakıyor gaz çıkartıyorum veya büyük çişini yapıyor rahatlıyor sonra sağda solda meme arıyor😅
Aaaysee AyFa1608 yok süt geliyo bebeğim gelmese hic tutmaz zatn en sonda tutuyo ama binbir zorlukla,bizim ki de gazi varken hic tutmuyo ztn
Sumyduman Aaaysee benim arkadaşımın öyleydi oğlunun dil altı bağı baya öndeymiş o yüzden ememiyormuş öyle bir şey var mı yok mu bir bakabilirsiniz. Önde olunca anlaşılıyor zaten
Pekii Aaaysee canım gaz sorunu yoksa ağzının içine bak dilde damakta pamukçuk var mı o da yoksa sütün tazyikli geliyor olabilir makas yapıp emzirmeyi dene belki daha kolay emer bir de göğüs ucundan değil kahverengi bölgeden emzir sağlıkla büyüsün minnoş 🥰
Boymomm Aaaysee bugün bir posta denk geldim. Meme ucunu önce burun ve agıza dokundurup tam agzını actıgında memeyi yerleştiriyor. Birde ben o durumlarda sadece meme ucunu tutup yerleştirmeye çalışıyorum tam tuttuğunda göğsüme şekil veriyorum
Lavantakokusu64 Aaaysee ağız içinde pamukçuk varmı ondan da emmiyor olabilir acıyorsa, birde dil bağıda olabilir 🤔 başka neyden almaz ki. Meme ucum var demişsiniz gazlıyken de almıyorlar ama gazını çıkarttığında geri emmeye başlıyor. Bizim geçen hafta emmiyordu öyle ağzında pamukçuk olduğu için karbonatlı suyla siliyordum doktora söyledim damla verdi ağızdan vermeye çok şükür geçti
Dlkzz Aaaysee canım bizde 37 günlük olduk. Başlarda öyleydi memeyi tutuyordu tuttuğu halde geri bırakıp tekrar tutmaya çalışıyordu bunu abartısız tek memede 20 sefer yapıyordu artık ağlıyordum. Meme ucum vardı ama çıkarması gerekiyordu 37 haftalık doğdu dil bağı da varmış bilemedik diliyle kavrayamıyordu Tutamayınca da yaygarayı basıyordu. Gazi olabilir sancı giriyordur. Ben önce sakinleştiriyordum tekrar deniyordum çok zordu ilk zamanlar ama şimdi memeyi tutunca bırakmıyor devamını getiriyor. Oyun gibi de yapıyor olabilir.
Aysecan0335 Henüz deneyimli değilim ama geçen gün eğitimde dediler ki alttan c şeklinde göğsümüzü tutup desteklersek yenidoğan için daha kolay oluyormuş emmesi çeneleri daha güçsüz olduğundan, aklımda bu kaldı belki faydası olur denemediysen canım
Aaaysee Aysecan0335 göğsüm büyük olduğu için hep tutuyorum destekliyorum yani canım,teşekkür ederim 💖
Pamukbebegimm Aaaysee dilinin üstü ağzının ici beyaz olur karbonatli şu yapın temiz bir bezle silin ağzını hergun
Sumyduman Aaaysee hemen dilinin altına. Hepimizde bağ var zaten dille alt damağı bağlayan. Bazı bebeklerde o bağ dil ucuna yakın oluyor