Busel Dünden beri çektiğim sancılar kayıp😅 dogururum diyodum yine olmadı🥲 sizinde gelip geciyormuydu. Baya oldu dayandım çok yoracak sancılar değildi ama birden gecti yine
Fatmaa04 Busel hayırlısıyla gelsin bizim sancılar için daha erken ama arada yumuşak yalancı sancılar tutuyor 😀🙃🙃 36yız tam
usenmedimyaptimbirvelet Busel hamileliğin son anları tadını çıkar boşveeer eninde sonunda doğacak 😬 uykusuzluk fena 💆🏻♀️💆🏻♀️💆🏻♀️
Busel Mervisck 39+4 benim salı 40imiz doluyor perşembe nstde sancılar 65 70i buldu ama bebek kanalda nişan vs hic bisey yok daha. Doktorda eli kulağında 1 haftaya gelir dedi
Biranneningunlugu Yalancı sancılar arttı 2 cm açıklık var bende de ama bebek kanalda değildi en son açıklığa bakıldığında 😄😄
Busel Meribiri1 valla bende yapıyorum işte sancı var çok şiddetli değil bakalim ne zaman gelcek benimki
Biranneningunlugu Busel merdiveni bende denicem artık 4.katta oturuyorum 😄😄 çömelince kalkamıyorum ya yardımsız kalkarken altıma kaçırıyorum ordaki kaslar boşalıyo sanki tutamıyorum 🤣
Busel Biranneningunlugu Ay yok öyle durumlar bende ama zorluyor insanı cidden ama yapmak ise yariyor mecbur yapcaz 🤣