Burnumageliyoduslkmsn Ben odasına bir tane büyük döşemeli beşik aldım Trendyola yazarsan çıkar canım çok havalı duruyor yatak odasına anne yanı küçük besiklerden alicam bide zıpzıp tarzı ana kucağı alicam
Azra00 Burnumageliyoduslkmsn oda oluşturmayacağım canım askeri personelim haziran da taynim çıkıyor odayı seneye oluştururum taşınma vs işleri çok yoracak beni anne yanı beşik düşünüyorum şuanlık
Virgohome Benimde ilk gebelik eşimle baya bakındık hangisi daha iyi olur diye ama normal beşik aldık yavru yataklı aklımdaki büyük yatak olanlardandı park yatak galiba ama Buda baya iyi daha kullanmadık ama en azından yıllarca kullanabılırız