Kubra_0661 Merhaba arkadaşlar 31 haftalık gebeyim 1 haftadır düşmeyen tansiyon sorunum ilk gebeliğim erken Doğumla sonuçlanmıştı bu gebelikte de protein kaçağı var ise doğuma alınacağım böyle bir süreç yaşayan var mı aranızda benide bilgilendirir misiniz