Mommsy Merhabalar 37+5 haftalık hamileyim 2 3 saattir ağrı ve baskı var ayağa kalkıp adımımı zor atıyorum ama nişan yada su gelme tarzı falan yok ayağa kalkınca bayılacak gibi oluyorum bebek mi geliyor
Eminereyhan Doktora gitmelisin bence illa su gelecek diye bişey yok çoğu doktor kendi patlatıyor suyu