1029384756 Ben 2 haftada bir gidiyorum.. 7 hafta kontrole gitmemek çok uzun bir zaman. Mesela sorunsuz bir hamileliğim vardı,ama bu hafta suyumun sınırda olduğunu ve azalırsa yatış vermek zorunda kalacaklarını söylediler. Yani gitmesem bunu bilemeyecektim ve belki bu yüzden sorun yaşayacaktım..