Ben ikinci hamileligimde panik atak oldum birden bire 3 senedir devam ediyor şimdi 3.bebegime hamileyim ve dogumdan çok korkuyorum doğum sırasında atak falan gelirse kendimi kötü hissedersem diye aranızda böyle bir sorun yaşayıp normal doğum yapan varmı…