Elifkedi Kızlar 24+2 haftaligim ikizlere kan ilacimi da kullanıyorum ama aşırı halsizligim var kolumu kaldiricak halim yok sürekli uyku halindeyim normal mi bu kadar halsizlik
martannesi03 Elifkedi dün doktoruma aynı şeyi söyledim 😕 biraksalar hep uyurum uyumasamda kafam hep yastık arıyo resmen. Çok normal dedi doktorum sen hamilesin herkesin hamileliği başkadır uyu bol bol dedi
Elifkedi martannesi03 aynen öyleyim eşim işten gelene uyuyorum o geliyo yemek yiyoruz tekrar uyuyorum kaç gündür de kasık ağrım ve bel ağrım başladı iyice kalkamaz oldum 😊