Allahkahretmesin1 kaçıncı haftada siniz benim bayram arufesindenbonceki 2-3 gün aralıklı tekrarlamisti gittim çocuk kafasını sıfıra sıfır kaburgama dayamış erken doğum sancısı denen bir sancı cekiyormuşum yalancı sancı zannediyordum. Magnezyum verdi ağrılar için parolbicin dedi gönderdi. Ama ben de aynı durumdayim dün kontrolüm vardı sancı 12-14 ama gel gelelim dün yine akşam saatleriydi bu gün de aynı çocuk hem çok hareketli hem de baskı ağrı var ama doğum emaresi oladugunu zannetmem kalkıp bı yürürsen belini rahatlatacak hareketler yaparsan ise yarayabilir ben de bazen yariyo bazen yaramiyo ama stres olmak hiç istemiyorum